Транспортно-экспедиционная компания «Энерготранс»
Главная / Новости

У 2014 році Укрзалізниця планує модернізувати та відремонтувати більше 1,1 тис. залізничних колій

06 Декабря 2013

Укрзалізниця утримує залізничну інфраструктуру у технічному стані, що гарантує безпеку руху, забезпечує плавність руху поїздів та допустимі швидкості. Про це в інтерв’ю журналістам розповів начальник головного управління колійного господарства Укрзалізниці Євген Юрковський.

У 2014 році працівники колійного господарства Укрзалізниці планують виконати різні види ремонту та модернізувати більше 1,1 тис. км колії. «Модернізацію колії на наступний рік плануємо на 340 км, капітальний ремонт буде орієнтовно на 440 км, середній ремонт – на 350 км, однак планові обсяги ще будуть корегуватися», – зазначив начальник головного управління колійного господарства Укрзалізниці.

Євген Юрковський розповів, що ремонтно-колійні роботи виконуватимуться із застосуванням нових конструкції та елементів верхньої будови колії, із використанням високопродуктивної колійної техніки, яка значно підвищує якість та надійність робіт. «Зараз Укрзалізниця застосовує більш економічні та ефективні технології ремонтів колії, ніж це було раніше», – зазначив він.

За його словами, під час ремонтно-колійних робіт також здійснюватиметься укладання нових стрілочних переводів на залізобетонних брусах (замість переводів на дерев’яних брусах), що збільшить термін їх служби. «Завдяки щорічній системній роботі із заміни стрілочних переводів сьогодні їх кількість на залізобетонних брусах складає більше половини», – зауважив начальник головного управління колійного господарства Укрзалізниці.

Він пояснив, що останні два роки темпи модернізації та ремонту колії відстають від необхідного обсягу на 27-30%. Це пов'язано з великою потребою в інвестиціях і високою вартістю робіт на утримання інфраструктури. Укрзалізниця проводить усі роботи власним коштом, хоча в розвинених країнах світу на проекти з розбудови інфраструктури виділяється державне фінансування.

Так, за словами Євгена Юрковського, для дотримання міжремонтних термінів виконання колійних робіт на залізницях України та підвищення пропускної здатності необхідно щорічно виконувати близько 800 км модернізації колії, 1200 км капітального ремонту та проводити заміну 1000 комплектів стрілочних переводів новими та інші проміжні види ремонтів.

«Загальна вартість виконання необхідних обсягів ремонтних робіт сягає 6,2 млрд грн. на рік – і це лише потреба для верхньої будови колії. Достатнє фінансування дозволить не знижувати швидкість поїздів і виконувати всі ремонти вчасно. Орієнтована вартість будівництва 1 км залізничних колій становить 10 млн грн. – і це лише колійні роботи», – розповів начальник головного управління колійного господарства Укрзалізниці.

За його словами, для утримання інженерних споруд залізниць України необхідні значні інвестиції, адже щорічно різних видів ремонту потребують не лише колії та стрілочні переводи, а й земляне полотно, мости та тунелі. Окрім того, існує потреба і у поповненні колійної техніки як для виконання ремонту, так і діагностики стану колій. Таким чином, щороку для утримання інженерних споруд залізниць України необхідно близько 470 млн грн.




Разработка сайтов в Донецке и Донецкой области  

© ООО Транспортно-экспедиционная компания «Энерготранс»

г. Киев, ул. Генерала Алмазова, 18/7, оф. 508

Телефон в Киеве: (044) 285-86-49

E-mail: office@energotrans.com.ua